onsdag 27 juni 2007

Snopet...

Idag var det tänkt att vi skulle ner till Frölunda för att förhoppningsvis planera det sista med Mjöbäcksvillan innan vi skriver kontrakt. Träffen skulle äga rum kl.18 ikväll. Jag som jobbar till 18.15 varje kväll fram till min semester rörde om i grytan ordentligt på jobbet och flyttade folk hit och dit för att jag skulle kunna komma iväg i tid.
Vid lunch idag ringer Erik och berättar att mötet med mjöbäcksvillan inte skulle bli av eftersom vår försäljare har fått datahaveri.....alla kontrakt och allt fanns på den datan....han hade tydligen blivit lika förbryllade som vi....jag blev totalt knäckt först tills Erik fick dåligt samvete och talade snällt om att det inte var hans fel......klart som tusan att det inte var hans fel...men fasen va snopen jag blev.

Mötet blir istället på fredag stället, innan vi sticker ner till Malmö över helgen.....får se om vi kommer nån vart då=)

Kramar Elisabeth

1 kommentar:

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Bajs, varför kan inte något bara vara lätt...? men men på fredag löser ni det..=)
PUSS