torsdag 12 juli 2007

Dessa beslut....

Jag har länge gått och funderat på köket. Rummet som jag anser är det viktigaste i hela huset. Jag har varit runt och kollat och inte riktigt hittat rätt. Skulle dö för ett pianolackat svart kök, men inser samtidigt att det ska hålla många år framöver utan att jag hinner tröttna på det. Erik tycker det köket är snyggt också, men tycker att vi ska köra på en liten mer "mogen" stil. Efter många om och men tror jag att jag bestämt mig. Det blir ett vitt kök, med lite utfrästa luckor och en valnötsfärgad köksbänk. Har inte bestämt alla detaljerna ännu, men det är basen i alla fall.

Idag var jag och Malin på Ikea, men till min stora besvikelse fanns bara den luckan i ek och i creméfärgat. Jag vill ha kritvitt=(
Fasen också, nu ska jag kolla om jag kan få ihop ett kök på kvik istället. De har i alla fall en sån helvit lucka. Får se vad prislappen hamnar på, ska jag behöva tänka om igen???

Inga kommentarer: